About Me

My photo
"... Only in the remembrance of Allah can the heart find peace" (Surat ar-Ra'd: 28)

Saturday, August 4, 2012

184

Dia: weh,kau ada gitar eh,bila beli,
Aku: orang bagi lah,hadiah bufday,actually aku y paksa dia beli
Dia: kau pandai main ke?,.....
hahahahaha,tak pandai bagi aku lah

sambil terus memberi fokus pada game temple run
aku hanya membiarkan kata-katanya

Dia: tak tahu main,tapi ada  gitar,


"aiyark ,pakcik yang berlari dalam temple run dah langgar pokok dah"


tanpa menoleh,aku berkata tanpa nada dengan perlahan.

Aku: sebelum kau ambik medic kau tahu anatomy tak?
physio? biochem?
sebelum kau beli iphone,ipad,laptop,kau pandai guna tak?
sebelum kau start taking blood,kau tahu tak camne nak buat?
Dia: hahahahahahaha
Aku: kalau kau tahu segala benda sejak lahir lagi,
nak jugak aku salute kau sekarang,
aku memang tak tahu,sbb aku bodoh,dan aku kena belajar
Dia: oii,gurau je weh

setelah menoleh,aku memberikan senyuman 5 saat

Aku: la,aku pun...

actually rasa menyampah sebab konsentrasi bermain hilang.. 

No comments: